"A Nagy Levin" nem más mint Szász Péter nevű ismeretlen szakács.


"A Nagy Levin" nem más mint Szász Péter nevű ismeretlen szakács.

Péterünk sztorija röviden a következő:

Miután Petya megunta az itthoni sikertelenséget, kudarcot vallva eladta magát Ausztriába. Szakmai tudás hiányában kisebb éttermekben, síszállásokon találta magát és jelenleg is egy középkategóriás egységben kisegítő.
Anonim MGE harcos "személyeskedő, unalmas és off" (ez utóbbi copyright MBTBD)

Petya aranyköpések
(kiemelve a párszászból)


  • "Az osztrák rózsadombon élek... Nyáron több a cabrio Ferrari, mint a VW Golf..." -2009-11-28
  • Sokfelé dolgoztam a világban, voltak kissebb és nagyon nagy helyek is...Corporate Executive Chef és F&B Director voltam, sőt, még IT Manager is!!!! -2009-11-28
  • "a sous-vide technológia, ami segít, hogy á la minute frissen készült ételeket adhassunk" -2009-11-25
  • sous-vide: "anaerob fertőzésnek, amilyen bizonyított esetéről a technológia tíz éves története alatt még egyszer sem hallottunk" -2009-11-25
  • "Az oktatóknak pont az a problémálya, hogy lövésük sincs mit tanítsanak!" -2009-11-22
  • "Az MGE segít modern berendezések kedvezményes beszerzésében" -2009-05-14
  • "Már az oviban is hozzám jöttek a többiek, ha eldöntendő kérdésük volt, én pedíg mindíg képeztem magam, hogy felelni tudjak a kérdéseikre." -2009-05-06

8 comments:

  1. :D

    Lacika, ezeket akármilyen néven az utolsó betűig vállalom! Szerintem akárki vállalná... Nem találsz fogást rajtam? Ezek a "bűneim"? Wow... Nagyon komoly...

    Puszika és köszi a reklámot!

    ReplyDelete
  2. "az utolsó betűig vállalom" -az jó! Látod mondtam én, hogy másodszorra mindig eltalálom az álnevek mögül fröcsögô, fenyegetô cyber huszárok nevét!

    jó hétvégét Neked harcos. Látom éppen Budapesten vagy.

    ReplyDelete
  3. Anonymous14:33

    Kedves Levin ugy emlekszem a regenyben senki nem tudta ki is volt az a Nagy Levin.. ezert mindig ujra es ujra el kellett mondania a sztorit...remelem es kivanom neked a hasonlo sorsot. Remelem tovabba azt is, hogy soha senki nem fog teged es a hozzad hasonlokat professionalis konyha kozelebe engedni. Pontosan olyan semmibe fogtok veszni mint ahonnan jottetek. Bar az kisse elszomorito, hogy onkritika helyett az onelegultseg a legfobb ismervetek. Buta nicknevek moge bujtok leplezven talmi, feluletes, es hianyos tudasotok. Ebben a kis orszagban szerencsere sok olyan profi szakacs van aki nem nagyotmondva de megprobalja tudasa legjavat adni. Annak erdekeben, hogy a vendeg a legjobbat kapja. Tudod kedves Levin letezik a buvos koron kivul is elet sott,!!!! inteligens muvelt szakmailag elhivatott tehetseges szakacs. Te es a hozzad hasonloak nem csinaltos semmit csak megosztottsagot hoztok, mindenfele utolagos feleloseg vallalas nelkul.
    Ez nem egy harc nagyon sokan csak legyintenek es tovabb folytatjak a mindenapok rutinjat.
    De valoszinuleg egyszer sokunknak elfogy a turelme. Az nem lehet hogy nehany ilyen onjelolt gasztroblogger formaljon izlest. Mondja meg a profiknak mi is a jo szegyen es gyalazat, hogy az oszefogas helyett ket taborra szakad a szakacs szakma.
    Nem tudom te ki vagy es, hogy oszinte legyek nem is erdekel amig az ember egy alnev moge bujik addig ugy is csak egy senki marad!
    En Merczi Gabor vagyok Budapesten elek es szulettem lassan 20 eve szakacskodom. Nagyon remelem hogy egyszer szemelyesen is lesz szerencsem elmondani a velelmenyem.

    ReplyDelete
  4. respektálom hogy megszólaltál Gábor! köszönöm szépen

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:20

    Igazad van Lacika !
    Jól látod a helyzetet Ez egy bűnözöi csoportosulás a Magyar Gasztronómia tönkretételére és gyarmatosítására törekszenek

    ReplyDelete
  7. Anonymous00:06

    Üdvözletem!
    Én ugyan nem vagyok szakács, de meglehetősen jól informált vagyok a fenti párbeszéd témájában.
    Szeretném felvenni a kapcsolatot azokkal a hozzászólókkal, akik a "Nagy" Levinre kíváncsiak.
    Üdv!

    ReplyDelete
  8. itt vagyok pl. én info@cheflaszlo.com velem vedd fel a kapcsolatot Dragonka

    kössz

    ReplyDelete